kick ass.....

den filmen vill ja se! värkar cool... haha
 kolla de på två trailers... och den värkar super töntig men super bra...

jaha hemma från en ganska hetsig dag, lustigt hur man planerar alla dagar som man slutar tidigt, så idag tillexempel, tömma sopor, fixa transport, handla osv
imorgon slutar jag lite tidigare för att åka till lidköping direkt... och få slutdommen... uscha!
och onsdag hmm? onsdag har ja inget, gött!
torsdag.. handla med debban och ungarna, det vankas tårta! fredagen kommer jag nog ta de vääldigt lugnt.. och lördag e de kalas... btw nån dag i veckan ska jag hinna köpa paket till de små:) så antagligen blir det med erik, kanske onsdag då eftersom de inte e nått planerat, och kasnke behöver jag tänka på annat... hujedamig..

jaja, nää nu ska jag nog se vad man aknske kan göra för nått gott att ha med imorgon, men de vette fan om jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback