ja verkligen!!

gisses jobb och blogg går inte ihop, man bore ta sig i skinnet ändå. ja som sagt haft två jobb denna veckan och idag känns det lite små keligt att inte ha sovmorgon, men som sagt jag hade kunnat sova lite längre men erik väckte mig.. snällt! inte.... men som sagt det fanns att göra idag med, hästarna först sedan skulle jag fortsätta med tårtorna som tog längre tid än jag trott!
såå det blev inget stan och killarna fick (bara) de t shirtar jag köpt, kändes lite futtigt men som sagt, dom fick ju tårtorna av mig:P


så här blev dom, ganska fina!! nöjd med kossan, men traktorn såg ut som en bil!!!

jaha, så ni tänkte ja ta de lite lugnt, ska ringa natta om en stund, hon borde vaknat nu! hahaha

Kommentarer
tarja säger:

TYckte det var fina tårtor ändå! Synd att man inte fick smaka innan du gav bort dem hahaha

2010-03-27 | 19:04:13
klara säger:

Tårtorna var jättefina! Gillar traktorn den var riktigt snygg och kossan med för den delen, inte illa attt få sådanna tårtor!! Kram

Ps vi måste ses snart!;D

2010-03-27 | 20:39:50
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Anonym säger:

Tävling pågår, kika in och delta du med!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2010-03-27 | 20:55:51
Nathalie säger:

Tårtorna ser super ut!

Och vadå - du ringde inte alls!

Kram

2010-03-27 | 21:06:25
robin hood. säger:

Hejsan, hur har din lördag varit? :D.

2010-03-27 | 21:25:13
Bloggadress: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback