humöret....

går upp och ned, särkilt när man har den där veckan ochså. suck så humöret är i botten och jag är inte med barn, bra va?? hmm

jaa, vart lite små jagad hoppas jag kommer kunna lugna mig med choklad puddingen som står i kylskåpet, igenligen hade jag behövt lite fondue, men det finns ju dagar till de med;) eller hur nathalie=)

"den har någonting som griper tag och leder dig från natt till dag"

inget jobb imorgon, ska ned till kusinerna en sväng och ta en fika, kan bli mysigt eller hur? kasnke ser nån film men det hänger väll på vädret. en skön promenad är aldrig fel;) men ja, vi får se vad som händer.
försöker se lite frammåt nu i allt mörker,

uscha........

"och alla drömmar vi har drömt, de vackra som vi nästan glömt ....."

Kommentarer
Nathalie säger:

Det gör det definitivt. Min funduegryta står alltid beredd :-)

2010-03-08 | 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback