goooodis....

tror jag lurade min kropp igår när jag var hos natta och inte åt nöe gött... kroppen har KRÄVT socker idag, och fasiken det är skit jobbigt, man liksom går runt och letar nått sött... gooooodddddiiiiissss vill ha!

försökte få erik att köpa det till mig innan, men det värkar ju som han inte gjorde det, hmm så sa han att han skulle tanka och åka förbi larsson med dom stängde för ett par minuter sedan så nu är det kört... huhu stackars mig

imorgon får man se vad som händer, det ända jag vet är att det ska ske en städning här hemma och hos kaninerna, hmm kaninerna tar emot men det måste sk så de så.

nää nu ska jag inventera mina skåp igen, jag har ju muffins... och kanelbullar i frysen men jag e galen sugen på choklad....

pööösss CANDY! Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Nathalie säger:

Abstinens är skiten! Se det som en möljighet att börja bli kvitt ditt socker beroende :-)

Idag gjorde jag ett ryck och laddade upp på lite nyttigare kompliment till sötsaker...får se hur det går!

2010-03-02 | 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback