fredag.... trööööött

ja riktigt trött, men man har ju jobbat hela veckan så där har man förklaringen... hehe
men inte föratt man gämt kan skylla på jobbet, de e minst lika tröttsamt att bara gå hemma och bara vara...

hursom så har dagen vart lite små flummig som alla fredagar borde vara eller hur?? och jag slutade lite tidigare för jag tog ingen rast, gött va de.
väll hemma vände jag i dörren och med ridkläderna begav jag mig hemmåt, det kändes skönt att ta en ridtur. mycket snö dock, red embla, en lugn skrittur, hon skötte sig fint och ryggen krånglade INTE! men som sagt de var en lugn tur, man ska inte säga hej förän man är över bäcken, men det kändes bra och hoppet är väll de sista som överger än, fast de känns som de gjort det ändå..

sedan när jag kom hem kom alexandra ifrån hillared med hennes familj, vi är bekanta och dom har köpt två kaniner av mig för några årsedan. nu ville dom tydligen ha fler kaniner så diesel får att göra denna helgen:P jaja nu ska jag slänga mig i soffan och njuta av lugnet, ev ska jag nog ta ett par skorpor och slänga på nått gott, seeeen ska jag slänga mig i soffan... och gött ska de bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback