favoriten vann....

japp, anna bergendahl vann! och jag tyckte hon var bäst, sen om det kommer gå bra för henne i eurovision är en annan fråga eller hur? kanske håller det inte i världen`?? men men, min andra favorit var faktiskt darin med you´re out of my life... den hade nog klarat sig bättre i eurovision, men men

igår var jag väldigt trött och hängig efter gekås med tarja, på kvällen blev jag tilloch med illamående... äckligt! men nu mår jag bättre och ska ge mig ut i det underbara vädret och njuta! ev en ridtur men man vet ju inte, hursom!

ikväll Nathalie! och det ska bli skönt... men det blir ju inte så sent för jag jobbar tidigt, även hon om jag inte minns fel;P såå frågan kvarstår? vad ska vi mysa med idag? blir de zombie land?? hua... tycker inte om zombies....

jaja, jag slår henne en signal nu så får vi se;)

Kommentarer
tarja säger:

Hahahaha, skönt att veta att du blev trött, hängig och illamående att åka till ullared med mig :P

2010-03-14 | 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback