dålig man vart....

ja här har jag då inte vart på ett tag, jag läser min blogg varje dag, för att se (alla) kommentarerna!! men nja kanske dax att skriva nått med

har krångel med nätet som lägger av titt som tätt, telia gubben recomenderade att byta kabeln mellan telefon och modem och den dosan som hör till... är de nån mer än jag som finner det knäppt? varför skulle en sladd får internetet att lägga ned till och ifrån?? hmm nått knäpp är de med de... dessuom lägger de inte ned helt, utan det vill hux flux ansluta till lokalanslutning? och går de så borde de ju inte vara kabeln utan nätet? eller nått annat? jaja jag är ingen teknik nisse, men varför köpa nytt och så är de inte det? hmm vi får väll se...

andra dagen på jobb veckan, hade gärna sett att det var slutet av veckan, fredagen tillexempel. sugen på annanas i choklad fondue... nån mer? :P men men tisdagen går antagligen lika fort förhoppningsvis, ska snabbt till eva på kontoret i sexdrega och lära mig självservice som visst var ett program på datorn där man skrev in sina tider osv.. jag har ju tiden för förra veckan kvar så hon får visa mig sen ska jag sköta de själv.. och gött e de

Var på nilörn igår, lustigt hur man snabbt kommer in i allt, som om man aldrig lämnat stället. lika mycket att göra som vanligt. suck men man kan ju inte mer än att jobba, för stressar man blir de bara fel ändå. så det blev 8.5 h igår. kunde jobbat där idag med men kom fram till att ÄVEN om jag bara har 5.5h i hillared tjänade jag ändå på att ta det jobbet, det är inte så gätte bra betalt på nilörn. hade dom höjt en 7 kr hade det inte vart nått, men just nu så tjänar jag mer på dom fem timmarna i hillared... hehe

jaha, idag är jag förkyld. snörvlig och sliten men de e ju bara att jobba på eller hur? det kommer en dag kanske när jag kan säga att jag är HELT frisk från de främmande sjukdommarna iallafall:P

nää frukost var det, uppdateringen klar här, och snart ska jag iväääääääg

Kommentarer
tarja säger:

nu är det dålig uppdatering igen :)

2010-03-26 | 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback