bättring var de ja!

jaha nathalie jag vet att ja inte ringde, kom på det när jag klev utanför dörren och jag skcikade ett sms istället tror jag:P hursom så har veckan slutat och sedan startade en ny. gisses tiden vandrar på..... vad tar den vägen det är ju för bövelen snart april! gisses och sommaren är snart oss i hälarna. Snart kasnke man kan få sig en bränna ute:D  jahapp, denna veckan jobbar jag fram till onsdag och på onsdagen efter jobbet så ska jag klippa mig och sedan ska ja till natta, så det blir en heldag för mig hemifrån:P erik kommer bli galen, haha

nää men jag får se hur jag klipper mig, vet inte riktigt än hur jag ska ha det, får kasnke fråga. sen är ja sugen på att behålla mitt långa hår och se hur långt jag orkar ha det innan jag kapar det. för issåfall blir det bara en uppklippning. fegis som ja e...

jaha, hostan börjar avta iallafall och jag hoppas på en hel natts sömn:P

Kommentarer
Nathalie säger:

Vadå fegis - du har ju redan gjort några vågade klippningar tycker jag, man måste ju inte göra det varje gång!

2010-03-30 | 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback