bad to the bone...

eller inte? idag har jag jobbat, kasnke inget konstigt med de nu för tiden, men jag klagar INTE! hursom så har jag ändå gått och längtat efter att dagen skulle ta slut så jag kunde åka och handla med min älskling:P och sagt blev gjort för tesagt gäller och jag fick handlat mina tårt ingredienser. Två tårtor stog på beställning :D och jag började nästan med dom dirket när jag kom hem, det är ju lite press på en när man inte gör dom till sig själv, hursom så blev såklart barntårtan den som jag kände mig minst nöjd med. suck.... men man är väll självkritiskt... "vuxentårtan" blev mycket bättre men ni kommer nog förstå varför, jag hade mer inspiration till den;) jaja

Ja, som sagt fantasin tryter när det blir dåligt, suck Jag hade nämligen chokladpudding under denna bilden, jag tänkte ju att det blir super, istället för grädde som är så jobbigt att äta när det blir för mycket. men hursom så mörknade ju bilden, GIVETVIS!!! smäll i huvudet borde jag ha.. men jaja sista gången jag gör en tårta med en sån här bild tror jag, eller kasnke så ska jag använda grädde nästa gång! man lär så länge man lever!!

"vuxentårtan" som ni ser blev jag mycket mer nöjd med denna, den blec liksom mer personlig för jag fick göra den som jag ville, när man lägger på bilden så begränsar man sig väldigt mycket, här hade jag liksom hela tårtan att arbeta med, och nja kasnke är bröllopstårtor min grej, jag ska lätt göra en sån till min födelsedag, den ska bli såå cool!

jaja, nästa veckas projekt, två födelsedagstårtor till min och eriks gudsöner, dom fyller två och ett. så det blir traktorer och kossor för hela slanten:P

jaha, imorgon är det fredag och då är det fredagsmys!!!!

Kommentarer
Nathalie säger:

Som vanligt - du är fantastisk!

2010-03-11 | 21:26:18
tarja säger:

Du är så duktig... någon gång kommer jag göra inbrott i ditt kylskåp när du har gjort tårtor... mohahaha

2010-03-11 | 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback