alice i underlandet...

lyssnar på soundtracket, sådär än så länge men än har jag inte kommit så långt, väntar på min mamma att hon ska komma hem, slutade ju halv 1 så nu har jag vart hemma en kvart... funderar på att ta en lur sen när jag kommer hem för jag är riktigt trött, ändå blev de inte sent igår med älsklingen (nathalie) :P vi tittade på percy jackson and the olympians... (stavas de så?)  sedan på zombie land, hujeda mig, inte ens de roliga delarna överkompenserade de äckliga och jag måste erkänna att jag mer än två gånger vände mig om för att inte se på filmen... uscha! mera tecknat åt folket!! haha

jaha jag har lånat björns transport idag och jag ska bara tömma skiten som e i så jag måste till soptippen men de e ju överkommet eftersom jag lånar den... han slog på emblas tappsko igår med, gött va de! så nu är hon redo att åka till lidköping. önska henne lycka till, jag själv mår nästan illa av nervösitet, för detta är hennes sista chans tror jag, ja eller nej... såklart hoppas jag på ett ja! men inte ett kanske för då får de bli som det blir, och det är inte promenadhäst iallafall... vill kunna använda henne till det jag vill!

jaja, nervös som sagt, hujeda mig.... det är igentligen värre än zombies men bara lite,

puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha fasen hade jag vetat att det skulle vara så illa så hade jag kanske inte "tvingat" dig att se den :-P Själv funderar jag över att titta på den idag igen - tycker den är brilliant!

Lycka till med Emblis!

2010-03-15 | 17:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback