21 minus...

jaha, så utsläpp av hästarna lääär inte ske nu på morgonen för då fryser stallet till ganska bra ska ni veta, så det blir att dom får mat inne. så jag ska snart dit.

blev lite förvånad när man såg hur kallt det var, såå det blir att pälsa på sig ordentligt innan man går ut, jag hoppas vi håller oss inne på jobbet idag, det blir liksom kallt att bara stå även om man har överdragsbyxor;)
nästa vecka jobbar jag alla dagar utom tisdagen, det ska bli skönt.

veckan därpå med, börjar tidigt hela veckan, så jag kommer gå upp före erik varje dag, helknäppt.
sedan hoppas jag att det fortsätter men man kan ju bara hoppas.

hoppas på feedback på jobbet jag sökte igår med, men man är ju van vid att inte få det. tänk om arbetsgivaren visste hur mycket tid man faktiskt lägger ned på det personliga brevet? jag lägger lätt nästan två timmar på det, och vad tar det för dom att läsa det coh slänga det? suck
ett mail tillbaka att man inte platsade eller att tjänsten blivit tillsatt, en sån sak gör att man vet att man faktiskt kommit fram.

jaja, nää nu ska jag dra till hästarna snart, kallt lär det bli, brrr
skulle inte ens vart uppe så här tidigt men erik tyckte jag skulle gå upp och tända, så det har jag gjort. jag hoppas det blir varmt innan jag åker, det är skönt när man slipper frysa. Och att det är varmt när man kommer hem betyder ännu mer, eller att erik tänt så man slipper springa ut och göra det direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback