uscha...trött....

jaha så har midsommar och hela storhelgen passerat, känns det att man vart ledig hela tre dagar?? NOPE...
men som sagt det blir nya tag för ev är detta sista veckan innan ett något hattigt jobb schema dyker upp. men det är bara att bita ihop som sagt och se lite frammåt, jag hoppas innerligt att jag får ihop pengarna varje månad med det löser sig nog för erik jobbar ju hel tid. men det är ändå ett bekymmer som gnager lite i tankarna varje dag, det där med pengarna!!!

jaha jag och erik ska till kivik, tog upp det för ett tagsedan men nu värkar det som han vill med;D yey. det är så jädra roligt där!!
och så blir det mitt tredje år irad...

jaha, nää om jag ska besöka sängen så man får vakna utvilad. det blir nämligen ännu mer städning på kråkebacken imorgon.
uscha!

men skönt att det snart är ett hus bara, ganska påfrestande att vara mellan två hus...
BTW super trevlig kväll igår med darling nathalie:D super mysigt att äta tapas och shööta lite... som vanligt. det blev en ngt felvräng kväll men super nice ändå. jag tror inte jag äter mer frukt på minst en vecka nu iallafall... MEN true blood snart igen, tredje avsnittet! vi hoppas på det bästa:D

pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja supertrevligt var det! Och välbehövligt för mig :-)

Hm, vilken dag skall vi ta TB då?

2010-06-27 | 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback