tillbaka

iallafall på nätet, ska se vad jag börjar..

hmm för en och en halv veckasedan försvann gustav och nu för tre dagarsedan findus, det går en stor vildkatt här som är dum mot dom, grr

men hursom så hade gustav gått hem till kråkebacken för det var där bi hittade honom idag, han var väldigt hungrig och mycket fästingar hade han, men han mådde bra. jag hoppas findus dyker upp snart!

hursom så vet jag inte vad som jag ska skriva om mer än att jag är mellan två hus ljust nu!
små jobbigt särkilt när dusch och tvätt inte är funktionabelt här på dalen, men samtiigt på kråkebacken. på kråkebacken är det dock bara skräp och städning kvar! suck.

det roligaste sist, men men

vi har ochså hittat kattungar på logen här på dalen, tre stycken. en svart en svart vit och en brunvit. hur söta som hellts och jag vill behålla den svart! men jag vill gärna ha mina katter!
hmm

annars är det som vanligt, små stormigt i utkanterna men ganska knäppt innuti. och jag blir knäppare och knäppare! vågar man eller inte?

jag och embla ska till husaby den femte juli. då får hon med 97% åka till himmelen, vetrinären ska bara konstatera att hon inte blivit bättre. sen kommer hon avlivas....
det kommer bli en hemsk dag, men jag vet ju att det är för de bättre!


Kommentarer
Nathalie säger:

Skönt att Gustav kom till rätta i alla fall.

2010-06-19 | 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback