ingen dator än,

för er som undrar vad igentligen anna bergendahl sjunger så kommer en översättning här..

Jag skulle gå ner den upptrampade stigen, längs floden med en tom påse
I slutet hon sade till mig: "Varför är du här med höstlöv?"

För det här är mitt liv, min vän, och detta är min tid att stå
För det här är mitt liv, min vän, och jag kan inte vara någon annan

Jag är klar, deponering på tårna, strejk ett järn och attack min själ
Misty måne, du ska se, jag har din blues för att få på fötter

För det här är mitt liv, min vän, och detta är min tid att stå
För det här är mitt liv, min vän, och jag kan inte vara någon annan

Jag vill inte springa, jag vill inte slåss
Jag vill inte dölja, jag bara vill bo gratis, för att vara mig
Jag vill inte vinna, jag vill inte förlora
Jag vill inte spela, jag vill bara komma ihåg mitt namn

För det här är mitt liv, min vän, och detta är min tid att stå
Åh, ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

(För det här är mitt liv, min vän, och detta är min tid att stå)
För det här är mitt liv, min vän, och jag kan inte vara någon annan
För det här är mitt liv, min vän, och jag kan inte vara någon annan
För det här är mitt liv, min vän

såå mina vänner varför är ni här med höstlöv


Kommentarer
Nathalie säger:

Haha snygg översättning - jag bara vill bo gratis :-)

2010-06-15 | 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback