i´m gone fight for you .....

eclipse premiären närmar sig och jag av alla twilight fan är inte sååå på att kika på premiären, den kan gott vänta lite men jag ska dock se den på bio även om den går att få tag på nu.

hursom så är det väll snart dags att igenligen att säga att man är arbetslös igen. suck jag hade gärnat jobbat hela juli med men det är ju som det är och fuck var jobbigt det är att bara gå hemma, dels tjänar man mindre pengar PLUSSS att man klättrar på väggarna tillslut!

men jag ska faktiskt söka ett jobb nu på måndag, jag vill bara ringa och höra lite med om det först men det kan bli intressant, så önska mig lycka till för när man hittar ett jobb man vergkligen vill ha så finns det knappt ingen chans att få det. och så finns det många som är arbetslösa så jag lär inte vara den ända som söker det. right!

katterna är fortfarande kvar, guss ligger vid mina fötter, eller rättare sagt låg. han är väll och sover i soffan nu. hehe

dagens lista är sån här.
-betala räkningngar :C
- plocka upp kartonger
-städa

-resten av kvällen blir dedikerad till Nathalie:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Lycka till!

2010-06-26 | 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback