findus och guss!

jaha, idag får dom vara ute lite, jag hoppas hoppas hoppas att dom väljer att stanna, har fjäskat med dom med god mjukmat och annat, så jag hoppas att dom vill vara kvar!
 ska se om jag kan fånga in dom sen och låta dom vara inne en stund.

findus vantrivs vergkligen inne, har har skrikit och skrikit och river ned saker och bokstavligen klättrar på väggarna....
guss tar allt med ro men även han ville ut, och nu när han katten inte visat sig så kasnke dom får vara kvar!
jaha, så nu ska vi bara göra oss av med katt ungarna, ska höra med grannarna om det är deras.

MIDSOMMAR idag så nu alla mina vänner går det mot mörkare tider igen, den såkallade brytningen var i måndags.. så snart är det jul, precis 6 månader igår för er som undrar, men det är mycket innan dess, exempelvis min pappas födelsedag, semester, kräftfiske, rådjursjakt och älgjakten.. sen är det höst!

jaha, denna månaden för övrigt blir knappert för mig och erik, dubbla hus att betala... huhu men det går  så var inte oroliga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback