barnvakt,,,

jo det blev ju det, och skönt e de för då kan man tänka på allt annat runt om detta som är, men nått positivt i allt det hela är att vi hittade tre kattungar på dalen idag, tre väldigt söta men det ersätter knappast gustavs försvinnande och emblas krångel... men det var liksom som en liten ljuspunkt mitt i allt elände..

har även vart på skolavslutning idag och det var väldigt trevligt. klara sjöng underbart vackert och fort jag fr min dator tillbaka ska jag lägga upp klippet här. lina och hennes klass sjöng också väldigt bra och det var lika roligt som vanligt att hälsa på sina släktingar lie och prata av sig.

nu har ungarna somnat så nu ska jag se vad som går på tv, inte blir det fotboll iallafall....

puss

Kommentarer
moa säger:

oh neeej e guss borta??? hur länge då? :´(

2010-06-11 | 20:07:42
Nathalie säger:

Av någon anledning verkade pappa inte uppskatta min ide om att skaffa katt...jäkla gubbe ;-)

2010-06-11 | 21:15:37
Klara säger:

Haha^^ Tack inspelningen lät faktiskt väldigt bra! Synd att Gustav är borta ... Hoppas på att han kommer tillbaka! Ska ni behålla nån av ungarna?

2010-06-13 | 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback