som ett korthus....

alltså jag är  en bitterfitta idag, livet suger så fullständigt, varför bryr man sig ens att gå upp på dagarna? se frammåt jidder i jadder.... bla bla... ingen jävel vill se frammåt för man vågar fan inte glädjas åt nått för det brakar ihop som ett korthus i slutändan ändå.....

såå jävla pisst of på allt nu, uscha!!!!!

erik var på blåstjärna med affe igår, vetrinären trodde det var en förkylning och skickade hem honom med nässpray, idag hade dom fått blodproven färdiga och gissa vad.... ingen infektion?? vad förvånad jag är "not"
exakt samma som med zack, det lustiga är att vi bara haft affe två veckor, och han är redan sjuk. vetrinären trodde kasnke nån allergi?
-mot vad?
såå onsdag väntar med prover, sövningar.....
jag fattar inte vad jag gjort i livet för att förtjäna denna jävla skit!!!!!!!!!!!

min vardag är ont i magen, bekymmer hela tiden och magsår. tack så jävla mycket!!!

Kommentarer
tarja säger:

Men lilla gumman... förstår att du är en bitterfitta idag då. Men du vet vart du kan vända dig om du vill ha ut all bitterhet ;)

2010-07-16 | 22:43:14
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Klara säger:

näe lilla affe ... försök att prata ut med någon (inte med mig för jag är inte alls bra på sånt) fast jag vet inte antar att livet måste se ut så ibland tyvärr ....

2010-07-18 | 10:23:01
Klara (igen) säger:

Har du kontaktat uppfödaren? för ja menar om man köper en sjuk hund får man inte tillbaka nåt då? Går det att bota honom? Fy fan vilken otur!

2010-07-18 | 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback