sakta mina steg, det går för fort...

jo det gör det, det r ju förbövelen redan juli, hmm
hursom så har vi inskaffat en ny familjmedlem, han heter Alfred och är en rottweiler på 8 veckor.  vi hämtade honom i fredags och det har vart roligt med en ny valp, men ochså mycket jobb. men det har vart tufft att vara valp dessa dagar för det vart lite varmt. jaja

nu inväntar jag erik som ska komma hem med några ingredienser till maten, idag blir det kyckling och färskpotatis... och förhoppningsvis nån god sås. men det får bli det det bli med danke på att det är ju liksom varmt. och stå och slava vid grillen eller spisen står inte på min lista idag. hoppas på att solen ska glimma fram lite så jag kan bättra på brännan för solen lär ju försvinna ett tag nu.

jaha, bilder kommer förövrigt på lillkillen, jag har inte telen med mig och jag orkar inte greja med det nu, men det kommer som sagt. imorgon dock vet jag inte för då ska jag och erik med embla till husaby. idag vet jag inte riktigt hur jag ska reagera men man har ju lätt till tårarna om man säger så. Imorgon kommer det bli värre...
uscha....

jaha, annars ska jag och rida idag på vivika. martins och debbis nordsvensk, det ska bli spännande, alltid roligt att rida lite olika hästar, dock har det blivit mycket nordsvensk det senaste...
vilket är okey, dom är hur mysiga som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback