nää va faaaan.....

nja kom inte på nån vidare bra rubtik men jag antar att det får duga,
just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det finns mycket men man har liksom ingen lust till nått men som sagt det finns dagar då man har lust med.

idag har jag jobbat, började 9 då vi är begränsade med en bil. så erik körde in mig sedan åkte han till blå stjärna med alfred. det värkar inte så allvarligt men som sagt man är ju extra mammig.

jaha? what more? inget mer igentligen, skuggan körde hem mig, det var väldigt snällt...
åskat har det gjort och nathalie har åkt till asorerna.. eller hur de stavas.... hur ska jag överleva utan henne i en vecka, men jag kasnke är härdad, hon var ju borta i ett år innan, men jag har ju vant mig vid att ha henne där hon ska vara!! hehe

jaja, nu ska jag lägga ut lite bilder på facebook, alfred måste bli förevigad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback