may it be a shining star....

vad ska man skriva igentligen när man känner sig tom på tankar? jag ska kasnke skriva att jag jobbat två dagar och att det känns skönt att jobba men surt att man blir inringd. men som sagt är tacksam för alla jobbtimmar nu när man har hus och har en hel del grubbel i huvudet hur allt ska bli, MEN samtidigt ochså beöva grubbla för pengar skulle bara vara jobbigt.

Alfred våran lille valpis har kommit till ro i huset iallafall och även Gustav som man kasnke ska nämna. gustav värkar ha bestämt sig för att stanna, jag får dock inte sluta med mjukmaten har han sagt. hehe
affe biter och tuggar på allt och eftersom det har hänt så jädra mycket med alla djuren så är man extra mammig om man säger så, han är nämligen lite snuvig och låter som en fräs i näsan, så jag coh erik ska väll åka till djursjukhuset för säkerhets skull. det känns surt dock, ska ringa dom imorgon!

känner mig ganksa trött efter allt som om kroppen inte fått vila innan nu, så jag ska väll ta igen lite sömn och försöka varva ned. vi ska ju börja tappetsera i helgen, vi får se hur det går, kan bli intressant då jag aldrig gjort det coh inte erik heller, men det är många som erbjudit sig, vi hra många snälla vänner...

tom på tankar ja,,, men jag har faktiskt tänkt yttra mig om en sak och det är mc donalds parkeringen i knalleland... framför elgiganten.....? jo ni vet nog vart det är..
men hursom varje morgon och JO då är det varje morgon när jag jobbat så är det så fruktavsärt mycket skräp slängt? mc donalds skräp.. och jo det finns soptunnor? så varför är alla så lata? det är bara att gå ur bilen och se till att slänga det? det ser så fruktasvärt illa ut och det måste vara det grisigaste parkeringen i hela stan! tänk er för alla nu som ställer av skräpet eller bara slänger ut det, era mammor jobbar inte där! nått vett har ni väll?

nää om jag ska gå ut och gå en sväng med wilmer kasnke, men som sagt jag e så där jobbigt trött. erik får göra det, hehe
imorgon kommer jag kasnke jobba, kanske inte, dom ringer mig vid frukost, jag får se om jag kan, äv ska vi ju till blå stjärna.... suck

Kommentarer
Nathalie säger:

As för att de inte anställer dig men tur att du får jobba iaf!

Hehe lycka till med tapetseringen, det skall nog gå bra!

Puss

2010-07-09 | 00:50:50
Klara säger:

Så ser livet ut ibland men då måste man tänka på allt man har och inte allt man förlorat! Hoppas det går bra med Affe<3 Ska bli kul på söndag ialla fall! =)

2010-07-10 | 15:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback