jaha? bokmal...

TACK nathalie som lämnade av två UNDERBARA böcker så där lägligt till helgen:D jag har redan fastnat i en av dom, det är en av de bästa författare jag vet och jag är nog tuvärr men ändå gött beroende av den serien, Cat är coolast!

imorgon är det heldag i götet som gäller, det ska bli skönt att komma ifrån allting lite grand, heldag med älsklingen(nathalie)... det blir nog ett besök på sf... hihi:D ska skriva lista idag, dock har jag ju att bocka av två böcker från min lista nu:D
hursom så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag önskar er alla en bra helg, jag ska försöka ha det iallafalll, och imorgon hoppas vi på bra väder:D

nää om jag skulle ta och läsa lite, det är såå jädra bra i boken ljust nu:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback