huvudvärk...

man ska dricka treo i varmvatten, för det första tar det bort nästan allt smak på tabletten och för den andra går varmvatten ut i kroppen mycket snabbare:D

jaha, hursom så funderar jag på att köra en väg här uppe, kika ut lite vägar osså? se hur långt det är, mycket vägar här uppe som jag inte vet vart dom går, kan ju vara mysigt.

men det blir med fyrhjulingen, för jag är trött i benen idag. det var mycket på jobbet, men det är roligt att jobba med skuggan och håkan:D

jaha? trött med, ska ducsha innan, kanske ska man göra det innan man tar en tur med fyrhjulingen:D erik kasnke hinner komma hem med... suck... jag känner mig som en ensamstående mamma. affe tar upp hela ens tid, hade han bara inte ätit sten när man släppte ut han hade han kunnat få gå ut själv.. som sagt man får ju hålla koll på bebisen hela tiden..

nää dushen nu!

Kommentarer
Klara säger:

Jag har renskrivit kapitel ett och lite av kapitel 2 nu om du vill läsa så finns dom ute på bloggen nu ;D Sugen på en ny bloggdess nu tror du att du kan få ihop en? Behöver inte alls vara nu på stört utan gör en när du har tid! Oj allvarligt äter han sten? Har du inte berättat att det kan bli hårdsmält?! 0.o Men Annelie då ... Ha det gött <3

2010-07-20 | 21:58:01
Anonym säger:

Det står i "övertexten" att hon är 16 men vad menar du med att hoppa i kapitlena?

2010-07-22 | 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback