fredag....

handla och dona står det på listan...
var inne i stan igår och kikade på timoteij, det var helt ok men ljudkvaliten söööög! alltså vad är det med ljudsystemet, kanske har man inte reagerat för de artister man kikat på haft med egna högtalare?? jaja...

hursom så är det nog en lugn dag, är gankska spänd och förväntansfull inför allt som händer i mitt ynkliga och papetiska liv, men håller man näsan över ytan så kan man andas och det är väll så man tar sig fram nu så länge, fötterna vid botten och näsan över ytan... but fear not my friends, i will survive..

vad har hänt i denna veckan, en hel del jäkla massa!! och jag vet inte om jag vågar hoppas på nått för det är för sjukt bra för att vara sant, men som sagt... än så länge ropar jag inte hej för jag är långt ifrån bäckens kant.





inga ord, inga tankar........

Kommentarer
tarja säger:

Hej! Du pratde om att du ville ha en fast bakgrundsbild. Kolla på denna adressen hur du gör :)

http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=Design&id=38

2010-07-25 | 11:57:20
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback