för mycket??

alltså jag är arbetslös igen och wtf?? hur ska jag nu få dagarna att gå? jag kom på en idee inspirerad av en annan människa men jag gör den lite till min ändå? jag funderar på att sätta upp en lapp på larson.

JAG GÖR DIN TÅRTA?
typ och lite vad jag gör osv, och nån bild.? vad tror ni är det för mycket?
hmm jag får fundera på det, det tåls att göra det. det skulle vara ett ganksa roligt jobb faktiskt!
dessutom så har jag ju tiden just nu. jag kan ju kasnke göra lakosfria med, det har jag ju gjort innan, eller nja kasnke inte men jag har gjort glutenfria muffins... DE NI!

men jag får se, ska fundera lite och bolla mina ideer idag, det bästa hade kanske vart att köra på ett visst antal tårtor bara?
men som sagt det tåls att tänka på.
men shöös så länge

Kommentarer
Nathalie säger:

Do it!

2010-07-01 | 11:29:53
Antonia säger:

Tycker jag absolut!

Du är riktigt duktig på de där :)

2010-07-01 | 11:57:02
tarja säger:

gör det!! varför tvekar du?

2010-07-01 | 22:06:46
Morsan säger:

ja sätt upp lappen både hos larsson och i ica svenljunga,och du, varför sätter du inte upp om sömnad och dina tavlor ,jag beställde för ett tag sen men har inte velat krångla med dig i flytten och allt annat,men nu kanske det går = )

2010-07-08 | 18:07:08
Karstenkathinka säger:

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 | 12:26:05
Bloggadress: http://karstenkathinka.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback