bitter.... ja?? kanske...

alltså man kommer hem och mötts av en slags blandning av huggorm och citron.?? hur ska man igentligen kunna hålla humöret uppe då? livet går inte under om bilen går sönder, inte heller om man har lite pengar!
man får liksom föröska bita ihop ändå, vara glad för det lilla man har, om det då bara är skit saker. Man kan inte vara så jävla sur.  ingen har någonsin haft värre otur än "oss"""ironi""....... det finns så jävla mycket keligt som hänt, men varför ska man gå och vara sur för det hela tiden? jag kan däppa ihop en dag, kasnke två men man får rycka upp sig. Livet går vidare, även om det är med en typ av törn i hjärtat. ja hursom så har man haft bättre dagar och det är verkligen skiiiit svårt att vara på bra humör där sambon inte är det, hmmm kanske har jag smittat av mig, eller så kan man konstatera att killar HAR pms....


"lifes a piece of shitt!, when you look at it"

hursom så såg jag fjärde avsnittet av true blood igår, jag tror det var fjärde iallfall....
sådär om jag får erkänna, förrförra var bättre.. mys med nathalie!
och i söndags var jag och klara och kikade på eclipse... den var BRA... imponerande faktiskt...

men kasnke var det för att två av mina favorit karaktärer från boken kom fram i ljuset, jasper är verkligen het!!
hursom så är han så mycket snyggare i detta lite längre blonda lockiga hår;D grrr
hursom så dissar jag inte filmen utan jag höjer den. men kasnke ändrar den sig om jag ser den igen, men själva intrycket nu, mums

jaha, nää nu ska jag skriva lite mer på min novell. så soo long sucker.... och jag avslutar men en trailer för alla er twilight diggare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback