vad som hänt....

jo jag ska berätta, allting har vart fruktasvärt jobbigt för mig och det har tagit en stund att bearbeta allt men vi ska se hur jag lyckas
- för nu en veckasedan var jag och min ÄLSKADE embla på klinik i göterborg och röntgade ryggen efter allting som varit, jag hoppades på goda nyheter, tuvärr blev det ju inte det.
Kissingspines? nån som hört talas om det? jag hade läst på det och kan en del, men nu vet jag ju mer såklart.

detta är kissningspines i helhet, rygg har blivit förslitna på nått sätt eller annat och går ihop(kissing)kan ochså vara ärftligt för er som undrar. Jag har ingen erfarenhet av detta men jag antar att det var vanligare än jag trott. hursom så har hon ett allvarligt problem med ryggen. Dock finns det hopp(tro det eller ej) och det är att börja om med en komplett ryggträning under tre  månader, musklerna ska ju som sagt hjälp till att lyfte bort tyngden från själva ryggraden och därför hjälpa till att avlasta skelettet.. Hursom så kommer Embla röntgas igen om tre månader och då mina alla vänner får vi se, för efter det finns det inget mer att göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback