uppför

mycket ska hända, mycket har hänt...
jag går i en mycket lång uppförsbacke just nu, och de e mycket snööö.... livet känns så. när ska nått bra hända? har det inte vart väldigt mycket för min del? mycket man gärna vill lägga bakom sig men som ofta dyker upp i min backe. jag vågar inte titta nedåt heller, och knappt frammåt. allting blir bara fel hur man vrider och vänder på allt, även om det råkar vara ett par soptunnor som står ivägen eller en avkörning i diket. det blir hundra gånger jobbigare än det igentligen är...

man får gråta sånna här dagar, men inte ens de orkar jag. Jag vill bara ha en glad nyhet, jag vill bara kunna våga tro på nått bra och inte tro de värsta för man inte ska bli förvånad sen.....

sorry om de lät negativt, känner mig bara nere just nu. jag ser inte ljuset i tunneln... kasnke beror det på att jag tänker för mycket, kanske borde jag sluta att tänka så jag inte tänker på att tänka...


I've reached high up in the sky
Tryin' to steal the stars
And I've searched every book I know
Just to find the words
Oh you don't know how hard I try
And I try and I try
I've already given all I can give
I'm going out of my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback