upp är ned, ned är upp?

hej håå, har inte inspiration att skriva nått idag igentligen, har inget jag stör mig på heller, dels för att jag är så full av mig själv och mina problem... hmm

vill tacka maria(svärmor) för hon tänker på mig ibland;) tacl för räkorna, dom fick mig på bättre humör ska du veta. Jag hoppas jag blir på bättre humör snart. kanske kan nathalie bota det. INTE långt kvar nu.

jaha, annars var jag coh åt på tai silc igår, med erik debban o martin. gott och trevligt sällskap. jag var väldigt mätt och man blir så trött och slö. dock var det en lyckad kväll.... som puttade upp humöret lite mer...

nån som har lite pepp musik? nått som får en att tänka på annat. suck

Kommentarer
Nathalie säger:

Okej nu blir jag orolig...talk too me!!!

Skicka ett mail eller nagot.

Kommer snart hem och kidnappar dig

Love you

Puss!

2010-01-17 | 10:55:10
Anonym säger:

Jag lyssnade på Takida igår när jag ville få upp min spirit... och det fungerade faktiskt. Annars finns ju Lily Allens låt "Fuck You"...

2010-01-17 | 22:05:26
Anonym säger:

suck varför funkar de inteee

2010-01-19 | 10:04:49
Ingemathilde säger:

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-02 | 06:35:20
Bloggadress: http://ingemathilde.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback