torsdag.... wow

nedförsbacke till fredag och helt ärligt trodde jag knappt att denna dagen skulle komma och snart dessutom är slut! jaha, en dusch väntar dock innan jag hamnar i säng...

idag började ja med hästarna och sedan åkte jag till debban och passade ungarna, så hon fick fixa frissan, bra som fasiken blev de. skulle ochså vilja göra en renovering av mig själv, de blri väll att klippa sig när stackars jag sparat ihop lite pengar (igen)....

hmm, annars har allt vart lugnt, ska till borås imorgon och byta mitt minneskort till telen för de va sönder... suck?

jaha, hmm ska kika lite musik nu, och hoppas att jag blir på bättre humör till erik kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback