tarja!

kom över o ät lite då?? ta med trollet:) jaha,
vaknade av kylan, brrr
närmare 18 minus och det är tretton grader i huset.... det är isigt kallt ska jag säga och fingrarna känns stela som fasiken... funderar på att elda i öppna spisen men jag orkar inte gå ut och hämta björnkved...
får se när jag hämtar sen..

ska titta på film idag tänkte jag, antagligen blir det prins caspian... längesedan jag såg den och tf jag kan behöva nått att störa mig på, för den filmen är en av de störta missarna jag sett. har man en bok att följa ska det för fasiken inte vara så svårt?? hmm

jag och anders ska nog till gb nån dag... vi ska titta på avataren i 3d... kan bli coolt;)

Kommentarer
tarja säger:

Hur ju inte damen denna veckan :( Men kanske någon gång nästa vecka kanske :)

2010-01-13 | 14:17:12
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback