say a pray to your self...

jaha en och en halvtimma och en tavla rikare... hmm fast den blev kass.... suck mycket färg i slöseri..... visst är det jobbigt, man grejar och grejar och så blir det bajs.... jaja...
vad fasiken har man gjort idag? jag är så fruktasvärt rastlös.... kommer inte ens på en film jag vill se och DÅ är det illa gott folk, riktigt ILLA.... wilmer har lika roligt han, funderar på att dusha men erik ska säkert göra det ikväll så igentligen är det dumt att göra det för då tar varmvattnet slut...(hmmm kanske en bra ideé när jag tänker efter) jaja....
LÅtar på repeat just nu..
Black eyed peas- My humps
Rihanna- russian roulette
roliga låtar, men lusiga texter...

jaha ska handla med erik idag, han skulle BARA en sväng till garaget, ska bli intressant att se när han kommer, MED tanke på att affären stänger tio... klockan är snart 20 i 9... klart vi hinner men vi skulle köpa nått gott med.... men vad fasiken han kommer vara as trött när han kommer hem. sätter hundra kronor på att han inte kommer åka med mig. jag får åka själv... tro mig....

jaha, jag och simson har ridit idag, det var roligt men vad trött man blir i benen. barbacka ridning är bra träning... men det blev kallt om fötterna. och sedan att åka fyrhjuling hem... men så kollade jag på tremometern.... 18-.... inte konstigt att det var kallt när man åkte hem...

nää vad fasiken är mina popcorn?? sugen på det hela dagen... men då skulle man haft en bra film ochså... hmm jag får se hur jag gör... för igentligen borde jag inte behöva ringa honom. han borde ju fatta själv. han har ju klocka, eller ska jag köpa en till armen ochså(en pik) men jaja, vixna männiksor kallar man dom, men se vad dom gör. jag tror erik börjar få lite ångets med för han börjar bli gammal... hahah gisses... ångest för sin ålder redan. en annan har inte den ångseten. bara allt annat runt om.  jobb, hästen, nja lite grand iallafall... hade vart skönt att slippa jobb problemen... GE mig ett jobb.....

pass the test, pull the trigger

har i tankarna en barnbok, men inspirationen är borta.. det ända jag vet är att det handlar om en flicka som bor på ett barnhem, barnhemmet är ganska hemskt och flickan är ofta själv och i skogen där barnen brukar leka. Hon hittar en vacker ek en dag och kryper in mellan rötterna på den. väl inne i eken finner hon en lekplats för sig själv och hon går dit så fort hon hinner. När hon sitter där en dag hittar hon ett handavtryck på stammen, hon lägger försikigt sin hand mot där och plötsligt befinner hon sig i en gränd. Eken och handavtrycket är en port till en annan dimension. Äventyret tar sin början då hon slår sig ihop med lustiga filurer som blir hennes vänner. Hon förklädd till ett troll tar sig fram och får reda på saker ingen flicka från den andra världen aldrig skulle fått reda på.
hmm, jag har lite mer, namn osv. men jag hittar liksom inte inspirationen att sätta mig ned. dessutom vet jag inte om det ska vara en barnbok eller tonåring/vuxen bok.... för jag älskar lyckliga slut och det betyder att hon får gifta sig med den hon är kär i....... hmm men som sagt inspiration.... men jag ska säga att världen hon kommer till är fantastiskt häftigt. inget är omöjligt....


men livet är ingen saga.... livet är ganska hårt och brutalt.. som att gå in i en vägg. Jg önskar att jag var som hjältinnan i mina noveller. Jga önskar att det inte fanns några bekymmer och jag alltid fick som jag ville. Resa över haven och besöka världar med olika väsen i. Hade jag bara kunnat hitta min egna portal till min värld... lol

jaja, nu ska jag tillbaka till verkligheten. de börjar bli dax att hämta ved... brrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback