satans förkylning....

jopp jag har fått förkylningarnas förkylning, har inte ens blivit frisk från den förra,som ni alla vet jag fick dryga en vecka innan jul?? så konstats sjuk nu i flera veckor.... huhu stackars mig...

annars så har jag tagit det halvlugnt idag, hästarna drog rakt igenom stänget igår och därför var det lite SMÅ svårt att få i stolparna i marken då den är så frusen den kan bli, särkilt när man vaknade och det var 19 MINUS mina vänner, det är vinter. INGET snack om saken...

hungrig nu, ska börja med lasagnen.... är sugen på kina man, men nja jag är den ända i detta hushåll som är fantast av det, så vi får se... kasnke man kan ringa debbsan... men dumt igentligen för man är sjuk. dumt att smitta den gullungen nr 2 och tre... haha ;)

jaha, ska kolla på askungen nu, såg tvåan eller trean på tv igår, jag fattade ingenting? hursom så ska jag kolla på ettan... för finns det något bättre än en riktig DISNEY KLASSIKER??
hmm, bippiddiboppiddiBoo........

Kommentarer
Nathalie Ruud säger:

Borja lev pa apelsin och vitlok - det ar mitt tips :-)



Faan vad kallt - later plagsamt...det ar en sak som gor att jag inte ser fram emot att jag kommer hem kan jag ju saga. Varmt och gott har.

2010-01-05 | 05:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback