onsdag.....

ja onsdagar är ännu en dag i veckan, dock är denna lite annolunda för erik är LEDIG... och tur var väll de för de flesta i bygden, haha morgonen började med att Tarja kört fast vid stallet, vilket är förståligt för det har kommit nästan 30 cm inatt och dessutom blåst upp i drivor... suck
men vi puttade lite och Philippa fick sin tallrik som jag gjort...
finns att se på Tarjas blogg
www.lillamammabitchen.blogg.se

hon blev glad för den, så nu får tarja hålla den tallriken ren om jag känner philippa för hon vill nog äta av den varje dag;)

jaha sedan fick erik åka och ploga hos mamma och pappa. två traktorer men ingen fungerade,,, såå erik har haft snöröjning;) jaha, jag har pulat lite och börjat läsa på twilight eclipse... suck vad beroende man blir... suck jag längtar till filmen.. det finns mycket att skratta åt i denna boken. jag är glad för denna boken är en viktig brytning i serien....

hmm, ja LÄS den... för filmen lär inte blir lika bra.......

hmm det är härligt med snö;) underbara snö fortsätt VRÄKA NED:......

nathalie.... snabba dig hem!!!!! jag behöver dig! för många filmer har passerat nu.... och alldeles för mycket eftersnack har gått förlorat...... fasiken kom hem kvinna;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Jag ar pa vag! Det tar bara lite tid - skall ju ta mig hem fran andra sidan jordklotet liksom...det gar man inte pa en dag ;-)

2010-01-07 | 06:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback