nya löften?

jaha jag behöver förslag, erik har lovat en hel dag med mig imorgon, eller nja kasnke inte heldag men nått sånt, så jag har täbnkt gekås. alla killars mardrömm och det blir säkert sista gången han lovar mig nått;) men ajg vill gärna dit. eller vad tror ni??

har vart i borås idag, handlat lite smått och erik är i garaget nu, har ätit köttbullar och mackaroner med god sallad.
funderade ¨på att rida men risken för att förfrysa nån kroppsdel är stor, ska därför lugna mig till måndag då det ska bli hyffsat milt enligt vädret iallafall....
såå det får bli då.... jaha vad ska jag mer säga? ganska lugnd dag trotts lördag, dock är det ju lite felfrängt osv på grund av alla helger som varit... men det känns som söndag så jätte fel är jag inte....

Undra om det är mycket folk på gekås imorgon.....???

Kommentarer
tarja säger:

De flesta börjar jobba imorgon så jag tror chansen för en lugn dag på gekås är stora!!!

2010-01-02 | 20:46:21
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback