nja kallt o kallt,

det är SVIN kallt, speciellt när det blåser, hujeda mig.... hursom så ska jag skcika in lite papper idah.... a kassan och försäkringskassan är ganska tröga har jag kommit fram till, och när man väll ringer HÄNVISAR dom till brev man aldrig fått, hmm tro mig ARBETSLÖSHETEN har aldrig varit svårare..... haha
såå nu ska jag skicka in ett papper som för att af ska skicka det vidare till FK och sedan ska dom i sin tur betala mig så dom sedan kan medela AKASSAN att jag fått dom pengarna så DOM i sin tur kan börja betala mig.... suck..... såå jag hoppas det blir rätt nu... ska ringa a kassa för säkerhetskull idah, för jag anar troll i mossen....


du har plats 21 i kön........  jag älskar telefonköer,,,, not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback