nej men vetskapen räcker:)

jo det känns underbart att nathalie är på¨väg hem snart, inte än MEN snart..... alltså jag fattar inte att jag snart klarat ett år utan henne, borde vara nått slags rekord....

jaha det är dags för mig att förlänga abonemanget och dessutom ev ta en telefon till det. men suck?? samma problem varje gång... vilken ska man ta? jag skulle ju gärna ha en med mer än 3.2 mpixel... men jag är ju nöjd med den jag har så igenligen kvittar det, men jag vill inte betala för en massa onödigt som Facebook i telen.... suck

vad har ni för telefoner?? vilken rekomenderar ni?

hursom så går abonemanget ut om en månad så panik har jag väll inte men NÄSTAN... suck

jaja snart till hästarna och släppa ut dom för dagen, sedan ska jag nog handla, har jag sagt att jag HATA att handla. pengar går åt, suck MAT är överskattat, jag är nog en av dom som faktiskt skulle ta ett piller som ertsätter hela måltiden... helt ärligt. förutom kina mat då som jag fortfarande INTE har fått.....

Kommentarer
Paulalida säger:

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-02-10 | 11:56:04
Bloggadress: http://paulalida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback