jaha, handlingen avklarad..

det tog bara hela helgen... haha men vi gjorde det tillsammans... framsteg;)
jaha, har plockat in allting nu, ska göra cheesecake tänkte jag med degestive kex.. men jag får se om det kanske sker till kvällen.. vorde inte smart att göra det. onyttigt och super gott... dum kombination när dte är vecka imrogon och man garanterat inte äter upp allt idag... suck

jaha ska iväg och rida nu tänkte jag... ska bli trevligt att se va embla har för humör idag. igår betsämde hon sig för att dra rakt genom staketet.... hmm fast inte med mig på då,,, men inte nog med det så skulle hon in i hagen igen(med resterande hästar på släp) och då tog hon leét in, bara det att det inte var öppte... hmm dumma häst.. jaja ska ringa syrran nu iallafall.... ska ju låna hennes sadel. för jag har inte  betsämt mig än hur hjag ska ha det.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback