jaha, det nya året?

Och vilka förhoppningar har jag? joo jag ska berätta...
jag hoppas på ett år av friska djur(ta i träd) för dte är väll de minsta jag kan begära eller hur? jag hoppas ochså på att embla får en bra sadel och att JAG kan börja rida henne snart, har inte blivit så möe av det ska jag säga....

jag hoppas att Nathalie kommer hem hel och fin som hon brukar vara, i februari då. gisses ett helt år babe, hur har jag stått ut?????
hursom så saknar jag dig......

Jag hoppas på jobb, men som sagt det får vi se, jag överlever, är så trött att vara stressad och annat pågrund av att jag inte har nått jobb, det kommer. Och jag förösker så det borde hända nått?? eller hur´??

Jag tänker inte lova nått med mig själv, det är så drygt att göra det. jag lovar men inget händer, dålig självevarelsedrift?? kanske men just nu är jag bara jag och det får bli som det blir. dock tänker jag INTE gå över 65 kg..... det kan jag lova mig själv, gör jag det skjuter jag mig.... lol nej men då får det bli lite färändringar iallafall..... har redan panik att jag är över 60... suck
vikten ja,,,,, suck

Annars är det lugt, ev en sadel på G nu, ska åka till hööks på måndag och hämta en mätpinne, sedan hämtar jag MIN sadel... ÄNTLIGEN! hoppas bara det passar annars stryper jag nån, och erik är närmast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback