jaha, ännu en dag

fastän denna dagen slutade med kebabsallad hos martin och debbi... gott var det. längesedan man var där och käkade pizza... men nu känner jag mig så där uppblåst och konstig igen... suck varför sväller min mage när jag äter???

jaja, imorgon af på eftermiddagen, får se va marianne har att säga denna gången, ska ju erkänna att jag inte sökt ett ända jobb, men jag har tittat, de har ja..... hmm hursom så står darling i duschen och jag ska snart gå och lägga mig....

behöver vila huvudet. jag har stora problem......

btw såg en kossa hos martin idag som hade det största juver jag sett... alltså ni skulle tro att det var fejk om jag tagit en bild på de... jaja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback