jag vill inte vara sån....

alla är inte sånna men de e en sak jag tänk på ett tag, när man får barn så blir man inte längre anneli, utan Idas Mamma? varför är de så?? och frågar man hur hon mår så mår DOM bra?? och så säger hon nått om att Ida är sååå busig, eller arg eller så. jag vet inte igentligen hur jag ska ställa mig till de, kanske blir jag sån med?? men jag har inget emot er... snarare tvärtom. jag bara undrar om det där med att få bebis är en kult? för folk som är med barn samtidigt blir ofta vänner, eller om jag blir med barn och vet att HON där som jag inte pratat med sen i 8an, hon har också fått barn, jag skickar ett medelande till henne.....?? hmm livets mysterium... vem vet kanske blir jag likadan.....

jaha, morgonen har startat och morgonen på en ny dag UTAN äventyr. ska till af i em... hehe
så åker kl 14..

nu ska jag käka frukost, hembakt bröd med ost och gurka... och så lite annanas te till de;)

Kommentarer
tarja säger:

Du har så rätt så... när du blir mamma så försvinner hela du :D Du blir mamma... :D Men det finns mycket gott i det oxå.

Men det är konstigt att mammor oftast bara kan hänga ihop med andra mammor. Alla utom jag. Jag hänger med mina kompisar som inte har barn och bara kastar sin kärlek mot mitt barn :D

2010-01-15 | 08:02:06
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback