hittade en lista....

Nämn något som gjorde dig glad igår: läste
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var i stallet och släppte ut hästarna
Vad gjorde du för 15 min sedan: Facebook, skrev intresseanmälan till Ardagh glas
Det sista du sa högt: Vad är det wilmer?
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs kanske sen...
Vad har du druckit idag: te, vatten
Vad var det senaste du åt: Tre degistive kex med ost
Vad var det senaste du köpte: Mjölk, smör, kaviar, korv, snickars och en burkcola
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: solen lyser, två minus. fint!
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja, intresse. jag tror man måste låta de växa fram lite.
Sover du tungt: nope
Drömmer du mardrömmar: Ja, mest hela tiden
Trivs du med ditt jobb: vilket?? jag älskar MINA jobb
Favoritklädsel: klänning, jeans och tröja
Favoritlåt just nu: The pretender med FF
Vad ser du om du tittar till höger: Min frys... haha
Vad gör dig glad just nu: svårt....
Vad ska du göra härnäst: Tvätta, kasnke damsuga
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: ngt dämpad....
Favoritgodis: choklad... cola
Kläder just nu: hellyhansen byxor med ett rött linne(sexy)
Sommarplaner:ev till följa med familj till stugan, kanske ny hundvalp?
Hur många kuddar sover du med: två, men ofta sover jag utan
Spelar du något instrument: cd spelare??
Morgon eller nattmänniska: natt!
Vad är viktigast för dig: jobb, familj, Nathalie, djuren.
Är du kittlig: överallt.... ;P
Snarkar du: nope,
Stjärntecken: Tvilling...
Äckligaste insekten: skalbaggar, blää jag ryser av att tänka på dom
Längtar du mest efter just nu: tisdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback