Chick flick

tittade på en fin och bra film igår Penelope(rekomenderar NATHALIE) med många kända skådespelare som snyggingen
James McAvoy som spelar Mr Taumnus i NARNIA och han i wanted vad han nu heter, men jag får ju säga att i denna filmen är han riktigt bra(snygg) hmmm
även NICK FROST var med på ett hörn, är bara van vid att ha han sida vid sida med Simon Pegg.... hmm
men storyn än bra.... så se den om du vill bli glad och varm.... MEN ingen kill film... så ni vet..

ska även titta på Definitely Maybe idag tänkte jag med snyggingen Ryan Reynolds, och även en av mina favoriter Rachel Weisz.... kan bli bra med.....

morgonen hittils har vart lugn, fick små bryt på jeanattes häst men jag fick väll till det, frågan är om piaff fick till det i sin mycket lilla hjärna... suck
fick göra hästarna själv med.... ingen hjälp här inte men som sagt det går,, det tar bara lite längre tid...
Erik jobbar idag, det är 29 dagar till nathalie kommer hem...... så mycket som ska ske eller INTE... men hursom å är vardagen tillbaka, frågan är bara om man ska slänga ut granen, den har slutat dricka vatten och börjar bli VÄLDIGT torr.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback