blogg blogg blogg blogg blogg blogg

jaha, här igen.... gött e de... är lite av en soffliggare och därmed att jag sitter här. borta bra men hemma bäst... FAST det är bara för att klockan är halv 10 inget annat. tro inte att jag e folkskygg eller så...

idag har jag och erik vart på isen och kört... och fasiken va svårt det va.... här kom man och trodde man var THE king of the Ice..... haha men det visade sig skitsvårt och jag åkte mer av än på banan... om man säger så.... hmm

iallafall så  åkte vi sedan till svärföräldrarna efter ett stopp hemma och i stallet.... sååå väl hos dom så fick vi paj och hälsade på Martino, elin, olle och hannes.... martino är eriks morbror och hannes och olle hans kusiner... från det stora staden stockholm... det var väldigt god mat och trevligt sällskap iallafall.....

små rått nu, ska kika efter......... hmm 9 minus... det är omslag i luften och kylan liksom kryper innåt då... det är iallafall 17.6 grader i huset... ändå har det brunnit hela dagen.. de ni. så kyligt e det... MEN imorgon ska det vara lite mildare så gött e de....

jaha nu ska jag nog kika lite på tvn eller nått... lyssna på mix megapol.... spelar ok musik nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback