är det nån??

är det nån som haft kontakt med a kassan och kan med gott samvete känna sig välomhändertagen osv?
jag förtår mig inte på dom, varför är dom så arga och tjuriga? jag är deras KUND, inte nått annat... jag kan med lätthet säga att jag hatar dom. Akassa=skit!!  förtår inte varför man ska betal in dyra avgiftre och sedan kanppt få tillbaka nått? hmm, jag är så trött just nu. krångel krångel krångel... wtf

hmm, dom tar fram så mycket hat i mig, trodde inte jag kunde bli så här arg, men jag antar att jag har de innuti mig. suck jaja, det är gämt vi fotfolk som inte är nått värt. JAG lovar att när jag får jobb ska jag be KOMUNAL AKASSA att dra åt helvete.. helt ärligt? och jag ska njuta så jäkla mycket... jag vill gärna ha den känslan igen...

fy fan, jag skulle leva på det samtalet LÄNGE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback