and i.......

jaha, en ny dag. vilket betyder att de e tisdag....tisdagar är som måndagar, det är liksom uppför i veckan fortfarande....

hmm frukost idag bestog av knäckebröd och oboy, har vart hos hästarna och sedan har jag tänt i spisen med... det är inte kallt ute precis men små kyligt. TUR de inte blåser...

hmm, annars ska jag försöka ta mig till svenljunga idag.... måste lämna in telefonen... men jag hoppas såklart dom fixar de lilla på plats, men man ska ju inte hoppas... suck...
jaja, ska aldrig ta ur minneskortet nått mer iallafall.... hmm kanske skulle koka lite te vatten....

jaja..... sugen på bio. kanske till helgen eller nästa vecka... 3d Avatar i göteborg... kan bli häftigt;) e du på lillebror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback