adhd hund...

jag vet inte vad han går på, tro mig jag skulle inte ge hunden varken kaffe eller redbull. han är ganska lycklig utan det(hela tiden, dugnet runt) så han går väll på lyckokäsnlorna, denna gången var det badet som var bäst....

idag är det är sån dag som man inte vill vakna till. jag är på riktigt dåligt humör ska ni veta, kallt är det vilket inte hjälper heller. jag vet inte vad det är, men jag antar att alla har sånan här dagar...... suck
borde hämta ut p piller idag med, men fasiken jag ska ju handla med så då har jag inga pengar till det, men var är det värsta som kan hända utan p piller?? haha nää bara skoja, erik kan betala dom....

jaha nu ks ajg nog ut och starta bilen. wilmer vill med säger han, jag förtåt inte varför han tycker det är så roligt att åka i bilen hela tiden men jag antar att han tycker det är roligare i bilen än här hemma i värmen. han gick inte ens ur soffan när jag kom ned vid 8 imorse.... lathund. inte ens när jag skulle ut följde han med... och det ska jag berätta att det är konstigt. men men

som sagt var Goda tankar in ONDA tankar ut.... goda tankar in onda tankar UT.....

Kommentarer
tarja säger:

Men om erik inte vill betala dina p-piller så vet att du kanske oxå föder barn detta året hehehe Det du...

Du kan tänka mina kakor som jag la ner min själ i att baka och så upptäckte jag nyss att det var oätbara för att jag hade haft inne dem för länge så botten är bränd...

2010-01-08 | 12:44:15
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback