600kg vs 63kg

jaha dagen har passerat, som alla måndagar känner jag(som är arbetslös) att jag INTE fått nått uträknat och inte heller nått gjort... Som sagt jag känner mig som samhällets svarta får SOM bara kostar pengar..... jaha... måndagar suger
 
imorgon är ännu en dag som antagligen inte kommer skilja så mycket mer på som denna men DOCK har den bytt namn och desssutom har det gått ytterligare en dag till i veckan.... hmm

imorgon ska sargon ut, han kommer vara redigt busig ska ni veta, det blir jag som får äran att fightas lite med lillkillen(600kg vs 63kg) ja vi får väll se hur det går.......

Kommentarer
Catwalkstudio säger:

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-04-07 | 19:34:54
Bloggadress: http://catwalkstudio.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback