vardagen?

vad är det igentligen med vardagen, det är måndag idag, man vaknar,jobbar, hästarna, kvällsmat,sova..?
varför? varför slängen man inte om allting, varför börjar(alla) jobbern 7, varför slutar (alla) 4?? suck

hursom så har min vardag ändrats lite men det e lustigt att man vänjer sig fort, jobba jobba jobba jobba jobba jobba!! huvudet går runt och man vet varken in eller ut, right?? hmm
jaha, jobbade iallafall 6-14 idag, go dag, hade gärna börjat så hela veckan, är absolut en morgon människa när det gäller jobb. ju tidigare man börjar desstå mer tid har man på eftermiddagarna innan det blir mörkt..

jaha igår var det alla hjärtsandag... hur firade ni den??
jag och erik, martin och debbi åt på La Copita, lite besviken var jag men det var fullt godkänt. jag föredrar nog oliven ändå;) dom har en mindre meny, men det är riktigt bra på oliven... mums

på torsdag bär det av te göteborg, ska kika på Avatar 3d, ska bli häftigt. jag Bror min och nathalie;) det ska bli sååå roligt iallafall, synd att det är mörkt bara, jag tycker inte om att köra i mörker, det är ås jobbigt med alla ljus.. men men det går ändå. slutar fem och åker kvart i sju hemifrån typ..

Gjorde kanelbullar igår med, och gissa!! dom är inte torra idag, gött va? hmm
jaha nu ska jag se om jag är lat nog att vara hemma eller om jag ska åka till stallet, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback