tsunami i köket,....

jaha, jo det är sant, väcktes upp up mina dagdrömmar vid 11 tiden av att det forsade i köket, shitt tänkte jag och började med hjälp av erik i telefonen att försöka få stopp på vattnet så jag rusade ut.  Där det läckte in stog det en ca 30 cm lång stråle rakt upp som pumpade in vatten rakt ut på köksgolvet, inte roligt. Hursom fick snubblat ned till pumpen och stängt av den, sedan så började jag bestigningen in. När jag väll kom in slog det mig hur väl djuren anpassar sig till nya klimat. Det stog kasnte tre centimeter vatten över större delar av köksgolvet. Wilmer sprang omkring i vattnet och lekte baywats livräddar hund, det ända han lyckades rädda var en petflaska som under min panikartade rush genom köket hade fallit i vattnet, han räddade den iallfall och det var en hund och en flaska mindre på golvet. Findus satt på en av de öar som blivit med en av mian toflor som han döpt om till Måndag..lol och gustav låg på bordet och tittade intressant på, han funderade nog på om det fanns vatten kankse det fanns fisk. hursom så fick jag upptorkat allt vatten så nu är rörmockaren här... så tjing

Kommentarer
Moa säger:

Men oj oj då! Var det ngt som hade frusit sönder eller?

2010-02-01 | 15:57:22
Klara säger:

ojdå! Snacka om otur! hoppas det inte blir nån STÖRRE katastrof!

2010-02-01 | 18:03:54
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
tarja säger:

OJ!!! Det kan inte varit roligt ... men det kommer nog bli ett roligt minne :D

2010-02-01 | 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback